بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج
سی و پنجمین همایش روایت عهد درتاریخ 18 اردیبهشت ماه در جمع کثیری از مردم برگزار شد. در این سخنرانی، استاد رائفی پور به موضوع آندلوسیزه کردن ایران(فروپاشی فرهنگی) پرداختند؛ پروژه ای که در همه کشورهای اسلامی به ویژه ایران در حال اجراست.
در این ابتدا به بررسی تاریخ حکومت اسلامی آندلس و نحوه سقوط این حکومت در اروپا پرداخته شد و مشخص گردید روندی که این حکومتهای اسلامی طی کردند بی شباهت به شرایط کنونی کشورمان نیست شرایطی که کمتر کسی اقدام به اصلاحش میکند.
در ابتدا با استناد به کتب و منابع معتبر غربی و اسلامی به بررسی اجمالی تاریخ آندلس پرداخته شد. مسیحیان در سه مرحله آندلس را از مسلمانان بازپس گرفتند:
1_تبلیغ و ترویج احکام مسیحیت با هدف ایجاد تزلزل در جوانان
2_نفوذ در امر حیاتی تعلیم و تربیت
3_توسعه روابط تجاری با مسلمانان که به بهانه این روابط به ترویج فساد بپردازند
با پیشبرد این مراحل، در نسلهای جدید مسلمانان تغییراتی ایجاد شد که در پایان موجب فروپاشی حکومتهای اسلامی آندلس گردید از جمله جوانان مسلمان به دلیل تربیت در مدارس مسیحیان و با تقلید در آنها به میخوارگی روی آوردند، آنان روش پدران خود را حقیر میدانستند و لباس اروپایی به تن میکردند و به تدریج مساجد و جوامع دینی فقط در انحصار سال خوردگان درآمد.
مواردی که در ادامه بیان میشود نتیجه کار فرهنگی قوی مسحیان و در مقابل منفعل عمل کردن مسلمانان در جامعه اسلامی آن زمان اروپاست:
_دل دادگی فرمانرویان اسلامی به فرهنگ ترسایان
_ساده لوحی فرمانروایان اسلامی و آشنا نبودنشان به فنون پیچیده جنگ نرم
_اشاعهی اسارت لذت و سود و تن آسایی در بین مسلمانان(کشتن روحیه سلحشوری در مردم)
_اشاعه فحشا و بی بند و باری و غنا
_به وجود آمدن اختلاف بین مسلمانان
_انگیزه مسلمانان برای فتح آندلس دیگر اسلامی نبود
_رفتار عباسیان با خلفای اموی
_ضعف دریایی مسلمانان و پیدایش قدرت اروپایی
_رکود تجارت
_جنگ استشراقــی(تمایل غربیان برای شناخت شرق)
_انحطاط علمی مسلمانان
به این ترتیب میتوان گفت مسلمانان با ایجاد فضای آزادانه در زمینههای مذهبی ، تعلیم و تربیت و تجارت برای مسیــحیان و البته نداشتن هوشمندی لازم ، خــود باعث سوء استفاده اروپاییان از شرایــط شدند.
آندلوسیزه کردن ایران نیز از زمان هجوم فرهنگی به کـشـورمان آغاز شده است روندی که بیشترین تمرکزش به روی بی بند و باری، اعتیاد و مواد مخدر و سونــامی ایدز است.
فرایند بی بندو بار ساختن ایرانیــان شامل چند مرحله میباشد:
_کشاندن زن برای عرضـه (مبنا و شأن زن جلوه گری است)
_تحمیق زن در الگو شدن باب میل مردان(شـغل، فحشا، تغذیه، تناسب اندامی)
_کنسرتهای خارج از کشور(دبی ، هند ، ارمنستان) کنسرتهای داخلی
_دانشجویان در حال تحصیل در خارج از کشور
_ برنامههای تلوزیونی(آکادمی موسیقی ، بفرمایید شام ، فیلمها و سریال ها)
_دورههای آموزشی خارج از کشـور
_سایتهای مستهجن ( چتهای غیر اخلاقی ، کلیپهای مستهجن ، فیــس بـوک)
_الگوهای قبح شکنانه (بازیگران ، خوانندگان ، ستارگان)
_اشاعهی عرفانهای دروغین (شریعت گریزی)
_رمانها و داستانهای کوتاه
_شبکههای سازمانهای قبح شکن و مد ساز (بد حجابی، ساپورت، مصحولات ضد فرهنگی، محصولات غیر اخلاقی چینی)
_دفاع از مسئولین لیــبـرال(موافق با فرهنگ غرب)
استــاد رائــفـی پــور همچنین آمارهای تکان دهنده ای درباره مضرات و میزان استفاده ایرانیان از مواد مخـدر (مشروبات الکلی ، سیـگار و قلیان) ارائه دادند. تاکیدات بسـیاری که روی مواد مخدر و مضراتش کرده شد نشان دهنده اهمیت این موضوع و تاثیر مخربی است که بر جامعه اسلامی ایران میگذارد. این مسئله تنها به فرهنگ غلط مردم مربوط نمیشود بلکه دستهای پنهان و قدرتمندی هدایتش میکنند.
شاید با اطلاع از نظرات تعداد اندکی پژوهشگر غـربی بتوان به این حقیقت دست یافت که جامعه ما مورد هجوم فرهنگ ساخته شده به دست دشمن ماست.
جورج شولتز، ریچارد نیکسون، روبرت ستتلاف، مارک پالمر، توماس فریدمن، جین شارپ و رابرت هلوی، تنها تعداد اندکی از افرادی هستند که معتقدند انقلاب اسلامی خطرناکترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ است و جنـــگ با این دشمن با ارتش ممکن نیست بلکه باید در مدارس، مساجد، کلیساها و معابد از سه طریق «مهار»، «نبرد رسانه ای» و «ساماندهی نا فرمانیهای مدنی» به رویارویی به آن پراخت و در واقع این جنگ نرم است که علیه ایران به کار میآید نه جنگ سخت.
ولی با وجود این مقدار ادله روشن همچنان برای بعضی باور کردن اینکه جامعهی ایرانی-اسلامی در مرکز توجه دشمنانش قرار دارد سخت است کسانی که ترجیح میدهند برای حفظ منافع خودشان خود را به غفلت بزنند در حالی که پروژه شبیه کردن ایران به سرنوشت آندلس توهم نیـست و همه ما وظیفه داریم قبل از آنکه دیر شود بیدار شویم.
کلیپ ها و تصاویر پخش شده با حجم 43 مگابایت:
لینک غیر مستقیم / دریافت
بازگشت به صفحه: